Volledig scherm

Uitslaande schuurbrand in Borne

BORNE - In een schuur aan de Morseltdijk is zaterdagmiddag brand uitgebroken. De brandweer was met meerdere eenheden ter plaatse.

De bewoner was in de tuin bezig, toen hij zag dat zijn schuurtje in brand stond. Het vuur woedde al zo hevig, dat hij niet in staat was de vlammen zelf te doven. Vermoedelijk was de wasdroger in de schuur de boosdoener. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.

Blussen
De brand ging met enorm veel rook gepaard. De brandweer verzocht met klem mensen op afstand te blijven, en niet in de buurt van de rook te komen. Er was ook sprake van ontploffingsgevaar, in verband met munitie. De politie heeft daartoe enige tijd de weg afgesloten.

Even na 13:00 uur was de brand geblust, en de weg weer vrijgegeven.

Volledig scherm
© Ferry de Goeijen
Volledig scherm
© News United | Jack Huijgens
Volledig scherm
© Ferry de Goeijen

Hengelo e.o.