Volledig scherm
© TV Enschede FM

Brand door kortsluiting in vaatwasser in Enschede

ENSCHEDE - Bij La Place aan de Raadhuisstraat in Enschede is maandagavond brand uitgebroken door kortsluiting in een vaatwasser. De brandweer had de oorzaak van de brand snel gevonden, waarna het vuur snel gedoofd was.

Een bewoner van een appartement boven de zaak lag te slapen op de bank en werd wakker van een sterke brandlucht. Hij schakelde de brandweer in, die de voordeur van de zaak forceerde om de oorzaak van de brand te kunnen vinden. De man waarschuwde via zijn mobieltje alle buren die allemaal naar buiten gingen, sommigen met huisdieren op de arm. De winkel stond vol rook en op straat hing de penetrante geur van smeulend plastic.

© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en TV Enschede FM

poll

Droomhuis Holtens stel paar uur voor tekenen koopcontract verkocht aan een ander

Droomhuis Holtens stel paar uur voor tekenen koopcontract verkocht aan een ander

  • Dat is knap lullig voor het stel (10%)
  • Een huis is pas van jou als je het contract getekend hebt (12%)
  • De makelaar had ten minste open kaart kunnen spelen (78%)
1238 stemmen