Volledig scherm
© Jack Huygens / News United

Brand tijdens modeshow in winkel in Hengelo

HENGELO – Op donderdagochtend is er een brand ontstaan aan het plafond in Modehuis Tasche aan de Enschedesestraat in Hengelo.

Het winkelend publiek moest het pand verlatend. Op het moment dat de brand uitbrak, was er een modeshow gaande. 

Oorzaak
De brand ontstond doordat een TL-lamp was gaan smeulen. De brandweer heeft de situatie vooralsnog onder controle. 

Live Voetbal

home logo BulgarijeBUL
20:45
NederlandNED
away logo

poll

Ondernemer in Geesteren zegt noaberschap met buren op

Ondernemer in Geesteren zegt noaberschap met buren op

  • Logische stap na een conflict met de buurt (43%)
  • Dit gaat wel heel ver (23%)
  • Bel De Rijdende Rechter, dan is het zo opgelost (34%)
524 stemmen