Volledig scherm
© Bibliotheek Enschede

Medewerkers Enschedese bieb klantvriendelijk en deskundig

ENSCHEDE - De medewerkers van de bibliotheek in Enschede zijn klantvriendelijk en deskundig. Dat blijkt uit een onderzoek onder de leden. Volgens klanten is het een fijne plek om naartoe te gaan en kun je er goed studeren en werken.

Uit het onderzoek blijkt verder dat de Enschedese bibliotheek goed scoort met de ruime openingstijden en uitgebreide collectie. De leden zijn ook tevreden over de hoogte van de contributie en over het online reserveren en verlengen. “We hopen dat we die goede score nog kunnen blijven halen, ondanks de zware bezuinigingen in de toekomst”, zo zegt Gerard Kocx, directeur van Bibliotheek Enschede.

Het E-portal, waarop digitale boeken zijn te lezen, is niet zo populair onder de leden. Toch is er wel interesse voor, blijkt uit het onderzoek. Het kleine aanbod, het moeten downloaden en de inlogprocedure vormen de grootste belemmeringen om een digitaal boek te lenen.

© Newsroom Enschede, de samenwerking tussen TC Tubantia en TV Enschede FM.

poll

Twentse gemeenten willen in 2050 energieneutraal zijn

Twentse gemeenten willen in 2050 energieneutraal zijn

  • Chapeau! Laten wij hier het goede voorbeeld geven (19%)
  • 2050 pas? Dat moet sneller kunnen (54%)
  • Volgens de president van Amerika is er toch geen klimaatprobleem? (26%)
68 stemmen