article
1.6348055
ALMELO - Oververhitte apparatuur in de meterkast, dat was volgens de politie de oorzaak van een woningbrand die maandag aan het einde van de middag woedde in de Constantijn Huygenstraat.
Verhit modem oorzaak brand Almelo
ALMELO - Oververhitte apparatuur in de meterkast, dat was volgens de politie de oorzaak van een woningbrand die maandag aan het einde van de middag woedde in de Constantijn Huygenstraat.
http://www.tubantia.nl/regio/almelo-en-omgeving/almelo/verhit-modem-oorzaak-brand-almelo-1.6348055
2016-09-06T11:12:00+0000
http://www.tubantia.nl/polopoly_fs/1.6345534.1473086778!image/image-6345534.jpg
Almelo,Recht, misdaad en 112
Almelo
Home / Regio / Almelo en omgeving / Almelo / Verhit modem oorzaak brand Almelo

Verhit modem oorzaak brand Almelo

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    ALMELO - Oververhitte apparatuur in de meterkast, dat was volgens de politie de oorzaak van een woningbrand die maandag aan het einde van de middag woedde in de Constantijn Huygenstraat.

    Na het blussen van de brand, waarbij de vlammen uit de gevel sloegen, hebben politie en brandweer uitvoerig forensisch onderzoek verricht.

    Daarbij is gebleken dat de brand is ontstaan door een oververhit modem”, verklaart een woordvoerder van de politie. Uit het onderzoek is, volgens hem, tevens gebleken dat de gas- en elektriciteitsmeter in orde was.