article
1.6228717
ENSCHEDE - Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, kort gezegd 'the place to be' voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.
Proef Eet Enschede krijgt businessborrel en nieuwe huisstijl
ENSCHEDE - Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, kort gezegd 'the place to be' voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.
http://www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omgeving/enschede/proef-eet-enschede-krijgt-businessborrel-en-nieuwe-huisstijl-1.6228717
2016-07-29T11:01:00+0000
http://www.tubantia.nl/polopoly_fs/1.6228894.1469786957!image/image-6228894.jpg
Enschede,culinair,evenement,Proef Eet,kort
Enschede
Home / Regio / Enschede en omgeving / Enschede / Proef Eet Enschede krijgt businessborrel en nieuwe huisstijl

Proef Eet Enschede krijgt businessborrel en nieuwe huisstijl

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      De nieuwe huisstijl van Proef Eet
      Fotograaf
    ENSCHEDE - Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, kort gezegd 'the place to be' voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.

    De borrel vindt plaats op vrijdag 2 september, de eerste dag van het driedaagse evenement. De borrel moet eraan bijdragen dat Proef Eet een jaarlijks thuiskomen wordt voor bedrijven die willen netwerken.

    Enschede FM sprak met Sandra Melief, eventmanager van Proef Eet Enschede. Beluister het fragment hier.

    Ambachtelijk en experimenteel
    Ook de huisstijl is nieuw. Met een strakke website en frisse flyers wil organisator Vereniging Horeca Stad Enschede (VHSE) de kernwoorden ambachtelijk en experimenteel uitstralen. Voor het ontwerp, de website en marketing werkt de vereniging samen met Hesitate, Trendwerk en GoalGorilla. Ook Enschede Promotie is weer als partner verbonden aan Proef Eet.


    Deze berichten worden gemaakt door:

    foto
    foto




    Newsroom Enschede

    Neem contact op met de redactie:

    Roomweg 81
    7523 BM Enschede
    ( 053 ) 480 38 20
    enschede@tctubantia.nl

    foto