Volledig scherm
Nep-vogelpoep op autoruit. © In Stijl Media

'Poepoffensief' van Eibergs bureau

EIBERGEN - Het Eibergse reclamebureau In Stijl Media heeft in Groenlo voor een 'vogelpoepoffensief' gezorgd.

Enkele in kraaienkostuum gestoken medewerkers van In Stijl Media brachten nep-plakken vogelpoep aan op autoruiten. De achterkant van de uitwerpselen bleken een voordeelcoupon voor een autowasinrichting.

Het Eibergse bureau scoorde eerder met een concept waarmee bedrijven hun e-mailverkeer via een template in huisstijl kunnen brengen, net zoals traditioneel briefpapier.

Zie ook: http://www.instijlmedia.nl

  1. #HéScheids: Kratje bier voor speler Lochuizen, supporters Excelsior’31 in ‘gevaar’
    HéScheids

    #HéScheids: Kratje bier voor speler Lochuizen, supporters Excelsior’31 in ‘gevaar’

    ENSCHEDE - Frank Driezes van Lochuizen belooft een teamgenoot een kratje bier als hij weer scoort uit een vrije trap, supporters van Excelsior’31 moeten oppassen langs de kant van het veld en de scheidsrechter imiteert een schwalbe van een FC Trias-speler op prachtige wijze. Ook het afgelopen voetbalweekeinde zat vol met opvallende gebeurtenissen. Herbeleef de meest bijzondere momenten in deze video.