Liever was Albert Mulderij niet op de foto gegaan. ,,Ik ben niet van de egotripperij.’’ Maar de kwestie van het Marktplein gaat hem zo aan het hart, dat hij zelfs dat bezwaar opzij zet.
Volledig scherm
PREMIUM
Liever was Albert Mulderij niet op de foto gegaan. ,,Ik ben niet van de egotripperij.’’ Maar de kwestie van het Marktplein gaat hem zo aan het hart, dat hij zelfs dat bezwaar opzij zet. © Maarten Sprangh

Albert wil met medestanders alsnog nieuw Marktplein in Apeldoorn tegenhouden

Een markthal op het Marktplein? ,,Schandalig.’’ Albert Mulderij kan er met de pet niet bij dat Apeldoorn dit plan doorzet, ondanks financiële tekorten bij de gemeente. Met medestanders wil hij dit najaar een tegencampagne houden.

  1. Ook Apeldoornse hoofdsponsor van finalist Feyenoord droomt van Europees succes: ‘Als we winnen, komt de beker naar ons hoofdkantoor’
    PREMIUM

    Ook Apeldoorn­se hoofdspon­sor van finalist Feyenoord droomt van Europees succes: ‘Als we winnen, komt de beker naar ons hoofdkan­toor’

    In het eerste volledige seizoen dat het Apeldoornse recreatiebedrijf EuroParcs op het shirt prijkt van Feyenoord, staat de Rotterdamse club direct in een Europese finale. In de ambitie een echt Europees merk te worden, komt dat het bedrijf maar wat goed uit. Al is dat even bijzaak, want alle aandacht is nu gericht op de finale van de Conference League. ,,Als we winnen, komt de beker deze zomer naar Apeldoorn.’’