Volledig scherm
PREMIUM
Ilse Harmelink in CODA, waar Apeldoorn Marketing onderdak heeft. © Maarten Sprangh

Apeldoorn moet meer een stadsmerk worden

Na de campagne GewooninApeldoorn is ‘Apeldoorn toe aan een volgende stap richting een volwassen stadsmerk', zo staat in de nieuwsbrief van Apeldoorn Marketing. De organisatie is daarom ‘samen met partners uit de stad bezig om dat voor Apeldoorn te realiseren. Een stadsmerk dat past bij de historie en het DNA van de stad, maar ook bij de toekomst.’  Ilse Harmelink, directeur-bestuurder van Apeldoorn Marketing, geeft uitleg.

Betekent dit het einde van GewooninApeldoorn?

  1. Vooral rechts-Nederland twittert nog altijd driftig over Volkert van der Graaf
    PREMIUM

    Vooral rechts-Nederland twittert nog altijd driftig over Volkert van der Graaf

    ‘Vandaag wordt Pim Fortuyn geen 70. Vandaag loopt Volkert van der Graaf op kosten van de belastingbetaler zijn rondjes hard’ en ‘Met Volkert, weet jij waar Thierry woont #D66 #Ollongren’. Het is een kleine greep uit de tweets die het afgelopen jaar zijn verstuurd over Volkert van der Graaf. Zeventien jaar na de moord is de bekendste moordenaar van Nederland nog steeds een gevoelig en veelbesproken onderwerp.