Volledig scherm
PREMIUM
Ilse Harmelink in CODA, waar Apeldoorn Marketing onderdak heeft. © Maarten Sprangh

Apeldoorn moet meer een stadsmerk worden

Na de campagne GewooninApeldoorn is ‘Apeldoorn toe aan een volgende stap richting een volwassen stadsmerk', zo staat in de nieuwsbrief van Apeldoorn Marketing. De organisatie is daarom ‘samen met partners uit de stad bezig om dat voor Apeldoorn te realiseren. Een stadsmerk dat past bij de historie en het DNA van de stad, maar ook bij de toekomst.’  Ilse Harmelink, directeur-bestuurder van Apeldoorn Marketing, geeft uitleg.

Betekent dit het einde van GewooninApeldoorn?

  1. Apeldoornse kunst prominenter in beeld
    PREMIUM

    Apeldoorn­se kunst prominen­ter in beeld

    ACEC gaat zich inspannen om de Apeldoornse kunstwerken in de openbare ruimte beter in beeld te brengen. Het is de bedoeling dat achtergronden over de kunstwerken gemakkelijker op internet gevonden kunnen worden. Daar waar het logisch is worden mogelijk plaquettes geplaatst. ,,Het zal te kostbaar zijn om bij ieder werk iets te doen’’, zegt Gerrit Steenbergen namens ACEC. ,,Maar met bijvoorbeeld digitale wandelroutes gaan we de beelden verder onder de aandacht brengen.’’