Volledig scherm
De brandweer © News United | Jack Huygens

Brandweer redt man bij brand in woning in Borne

BORNE - Aan de Merelstraat in Borne heeft vrijdagmiddag een brand in een woning gewoed. De brandweer was snel ter plaatse en trof daar een man aan in de brandende keuken. De man ademde rook in en is per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht.

De woning, gelegen in de wijk Molenkamp, heeft brand- en rookschade. Naastliggende woningen hebben ook rookschade opgelopen. De brandweer is de woning aan het ventileren.

Hengelo e.o.