Er is voor MKB Deventer nog veel werk aan de winkel, zegt directeur Marco Kok. ,,We moeten actiever en zichtbaarder worden in de regio rond Deventer. In Salland en de Stedendriehoek bijvoorbeeld.’’
Volledig scherm
PREMIUM
Er is voor MKB Deventer nog veel werk aan de winkel, zegt directeur Marco Kok. ,,We moeten actiever en zichtbaarder worden in de regio rond Deventer. In Salland en de Stedendriehoek bijvoorbeeld.’’ © FOTO HISSINK

Directeur van jubilerende ondernemersclub: ‘Deventer is ons-kent-ons, maar met alle vensters wijd open’

Marco Kok stond 25 jaar geleden als heao-student aan de wieg van ondernemersclub MKB Deventer. De geboren Lochemer ‘bleef hangen’ en is sinds 2015 zelfs directeur. De 49-jarige Kok kan bij het zilveren jubileum van MKB Deventer vergenoegd vaststellen dat de boel aardig draait. ,,Maar er is nog genoeg voor verbetering vatbaar. We kunnen niet tevreden achterover leunen.’’

Kok laat een kek blad zien: DIS IT, over de IT-branche in Deventer. DIS staat voor Deventer Informatie Stad. ,,Dit blad is ons nieuwste project. Heb ik me de afgelopen drie maanden mee bezig gehouden. Bij 45 IT-bedrijven langs, interviews doen, die vervolgens uitwerken. Deed ik erbij, in de avonduren.’’