Theo Hakkert.
Volledig scherm
PREMIUM
Theo Hakkert. © Carlo ter Ellen DTCT

Twentse echo mag ver worden gehoord

We doen iets niet goed, hier in Twente. We zetten het licht onder de korenschoof. Ofwel: we laten niet zien wat we kunnen. Iets van de daken schreeuwen hebben we niet meegekregen. Die rare en onnodige bescheidenheid gaat ons nog eens opbreken.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.