Foto ter illustratie.
Volledig scherm
Foto ter illustratie. © Arie Kievit

Merknaam ‘D-reizen’ weer in eigen handen, snel duidelijkheid over doorstart

De merknaam ‘D-reizen’ is weer in handen van het failliete D-reizen. Dat melden de curatoren in hun eerste faillissementsverslag. Over een eventuele doorstart verwachten ze later deze week duidelijkheid te kunnen geven.

  1. KNVB wilde Snollebollekes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan

    KNVB wilde Snollebol­le­kes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan

    Voetbalbond KNVB heeft tevergeefs geprobeerd om de EK-reclame van supermarktketen Jumbo van de televisie te krijgen of in ieder geval te laten aanpassen. De bond stuurde een brief naar Jumbo, waarin hij zich beklaagde over de reclamespot met de Snollebollekes en de populaire ‘juichcape’ waarvoor klanten van de supermarkt kunnen sparen. In een reactie liet Jumbo de KNVB weten de campagne zo te laten.