Volledig scherm
© sloganverkiezing.nl

Bedrijf uit Lonneker in top 5 slechtste slogan met 'Wie niet horren wil...'

LONNEKER - De slogan 'Wie niet horren wil moet maar voelen' is niet de slechtste slogan van 2016. Het bedrijf Horrenpartners uit Lonneker behaalt met de leus de vijfde plek. 'Zit je haircut' is verkozen tot slechtste slogan van het jaar.

Tot gisteren kon er gestemd worden op de tien genomineerde slogans. De Utrechtse hairsalon en barber Local Heroes met de slogan 'zit je haircut' wint met 21.2% de Blauwe Tegel van de site sloganverkiezing.nl.

De uitslagen
1 Zit je haircut (hairsalon en barber Local Heroes, Utrecht) (21,2%)
2 Your shit is my food! (loodgietersbedrijf L.P. Reith, Den Haag) (18,5%)
3 Tiet voor een goede BH (lingeriewinkel Hullegie, Epe) (14,9%)
4 Linger OG Makelt het voor elkaar! (makelaar Linger OG, Amsterdam) (10,2%)
5 Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners hordeuren, Lonneker) (8,0%)
6 We’re full of crêpe! (mobiele foodtruck Creppies, Vlaardingen) (6,6%)
7 Food to Thai for! (Thais restaurant Thai from Sky, Amstelveen) (6,4%)
8 Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen) (5,1%)
9 Aad Kentie. Wie kentie niet?! (koffie- en snackcorner Aad Kentie, Rotterdam) (4,5%)
​10 Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (houthandel Van Straalen, Utrecht) (4,5%)

Tubantia gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement  

In samenwerking met indebuurt Enschede

Enschede e.o.