Volledig scherm
© Thinkstock

Honderd nieuwe banen beschikbaar bij callcenter in Enschede

ENSCHEDE - Callcenter Xerox in Enschede zoekt zo’n honderd nieuwe werknemers om telefonische verkoop te doen. Daarnaast heeft het bedrijf nog eens honderd vacatures openstaan voor klantenservicewerkzaamheden.

In februari dit jaar meldde Xerox voor een nieuwe grote telecomklant tweehonderd nieuwe mensen te zoeken. De helft van deze voltijdbanen is nog niet ingevuld, meldt Robin Kwakman van Xerox. „Dat heeft ermee te maken dat er gefaseerd gestart is, met enkele tientallen nieuwe medewerkers per maand.”

De honderd nieuwe banen zijn eveneens te danken aan deze telecomklant, die niet alleen de klantenservice maar nu ook de telefonische verkoop, van bijvoorbeeld mobiele abonnementen, bij Xerox Enschede onderbrengt. Kwakman: „We kunnen parttime- en fulltimepersoneel gebruiken. Het gaat om functies tussen de 16 en 35 uur per week.”

Het gaat om werk voor langere tijd. Medewerkers worden niet in vaste dienst genomen, maar krijgen een nulurencontract.

In samenwerking met indebuurt Enschede

Enschede e.o.