Volledig scherm
PREMIUM
Het promotieteam van Enschede ‘in actie’ in de Misterstraat in Winterswijk. © Enschede Promotie

Promotiecampagne van Enschede in Winterswijk had geen enkel effect

ENSCHEDE - De promotiecampagne die Enschede vorig jaar losliet op Winterswijk na de opening van de nieuwe N18 heeft ‘geen enkel effect’ gehad. Volgens Winterswijk dan. Enschede Promotie ziet dat uiteraard heel anders. 

De campagne om Winterswijkers naar Enschede te lokken, op touw gezet door Enschede Promotie, leidde vorig jaar tot een relletje. In de winkelstraten van het Achterhoekse dorp liep in mei een promotieteam rond, omhangen met sandwichborden. Ze deelden flyers uit met de boodschap dat het leuk winkelen is in Enschede en dat de stad dankzij de nieuwe N18 supersnel te bereiken was. Ondernemers in Winterswijk waren furieus. Oncollegiaal, meenden ze. Een retailprofessor werd om zijn mening gevraagd en hij sprak er schande van. Respectloos, ongepast, de arrogantie van de grote stad.

In samenwerking met indebuurt Enschede

Enschede e.o.