Volledig scherm
PREMIUM
© Shutterstock

UT’er Joris van Hoof toont aan: zien drinken doet drinken, ook via alcoholreclame

ENSCHEDE - De alcoholindustrie wil er niet van weten, maar volgens UT-onderzoeker Joris van Hoof is het bewijs klip en klaar. Kijken naar drankreclame leidt tot meer consumptie van alcohol. Ook bij minderjarigen.

  1. Wat is een Premium-artikel en hoe log ik in?

    Wat is een Premium-artikel en hoe log ik in?

    De artikelen met gele labels op deze site én in de app zijn Premium. Dat zijn de verhalen die het nieuws duiden, spraakmakende interviews, onze columns en meer. Exclusief voor ingelogde gebruikers en abonnees, want die bieden we graag wat meer. Hoe krijg ik toegang tot Premium? Bent u abonnee? Ik heb een Tubantia-profiel Ik heb geen Tubantia-profiel Ik weet niet of ik een Tubantia-profiel heb Er is geen e-mailadres van mij bekend bij jullie Bent u geen abonnee? Ik wil voor 5 euro per maand alle Premium-artikelen kunnen lezen Ik heb een Tubantia-profiel Ik heb geen Tubantia-profiel Er is geen e-mailadres van mij bekend bij jullie De klantenservice is telefonisch te bereiken op 088-0139970

In samenwerking met indebuurt Enschede

  1. Gullit over Maradona: 'Je voelde de pijn als je bij hem was'
    Play

    Gullit over Maradona: 'Je voelde de pijn als je bij hem was'

  2. Martha is nog steeds boos: 'Gemeente Hof van Twente heeft mijn vertrouwen beschadigd'
    Play

    Martha is nog steeds boos: 'Gemeente Hof van Twente heeft mijn vertrouwen beschadigd'

Enschede e.o.