UT-studenten Hidde Zijlstra (donkerblauw) en Dennis Peeters trekken deze zomer 3 weken lang met een goedkope tweedehands bolide door Europa. Tijdens hun reis gaan ze op bezoek bij zoveel mogelijk UT-alumni.
Volledig scherm
PREMIUM
UT-studenten Hidde Zijlstra (donkerblauw) en Dennis Peeters trekken deze zomer 3 weken lang met een goedkope tweedehands bolide door Europa. Tijdens hun reis gaan ze op bezoek bij zoveel mogelijk UT-alumni. © Emiel Muijderman

UT-studenten doen alumni-tour door Europa: ‘Geen flauw idee of de auto het redt’

ENSCHEDE - Coronaregels. Een auto die het elk moment kan begeven. Campings die niet geboekt zijn. Klinkt als een aflevering van Red mijn vakantie, maar UT-student Hidde Zijlstra wordt er razend enthousiast van. Deze zomer trekt hij samen met Dennis Peeters drie weken lang door Europa met een goedkope, tweedehands sportwagen, op zoek naar UT-alumni die hun verhaal met hen willen delen. „We hadden zin in een écht avontuur.”

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Enschede

Enschede e.o.