Het ontwerp voor de ‘Mobile Talent Room’, zoals Steven Duinhouwer het presenteerde bij de ABN Amro.
Volledig scherm
PREMIUM
Het ontwerp voor de ‘Mobile Talent Room’, zoals Steven Duinhouwer het presenteerde bij de ABN Amro. © Commercieel Nederland

Hengelose ondernemer beschuldigt ABN Amro van ‘jatwerk’: ‘Ik kreeg nog een enthousiaste mail’

HENGELO - ‘Jatwerk’, ‘onfatsoenlijk’ en ‘niet integer’. De kwalificaties die Steven Duinhouwer, directeur van Commercieel Nederland in Hengelo, de ABN Amro toedicht, liegen er niet om. De bank zou aan de haal zijn gegaan met Duinhouwers concept voor een ‘Mobile Talent Room’. „Dit scheelt ons 70.000 euro omzet.”

Steven Duinhouwer had goede hoop, dat de ABN Amro bij hem terug zou komen op het idee dat hij op 3 oktober 2016 presenteerde op het hoofdkantoor van de bank in Amsterdam. In aanwezigheid van negen bankmanagers mocht hij destijds vertellen over het concept voor het ‘Mobile Talent Room’ dat hij had ontwikkeld als instrument voor het werven van personeel. Inclusief de combinatie met een zogeheten DISC-persoonlijkheidstest.

In samenwerking met indebuurt Hengelo

Hengelo e.o.