Eigenaresse Nora Ait Chitt in haar ‘Marrakech Experience’.
Volledig scherm
PREMIUM
Eigenaresse Nora Ait Chitt in haar ‘Marrakech Experience’. © Victor van Breukelen

Nora (29) laat mensen de magie van Marrakech proeven, maar dan middenin de polder

over de tongWe rijden een haast filmisch decor in, zoals ik voor het laatst zag in een oude western. Welkom in de Giessenburgse Graanbuurt. In deze artistieke buurt staat De Tagine: op papier een winkel met Marokkaanse woonaccessoires, maar deze ‘Marrakech Experience’ is veel meer.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.