Het XL-testpaviljoen in Zwolle is zo goed als klaar al voor 25.000 bezoekers per dag. Op de foto eigenaar Xander Schurink van Hestia
Volledig scherm
PREMIUM
Het XL-testpaviljoen in Zwolle is zo goed als klaar al voor 25.000 bezoekers per dag. Op de foto eigenaar Xander Schurink van Hestia © Frans Paalman

Twents bedrijf wint me­ga-aanbeste­ding en moet ‘razendsnel op zoek naar 2100 man’

LOSSER - Hestia uit Losser heeft een droomopdracht binnengehaald én een probleem: het moet namelijk razendsnel op zoek naar 2.100 werknemers. Het Twentse bedrijf won afgelopen week een mega-aanbesteding van de overheid voor XL-teststraten. „Veel groter dan dit wordt het niet.”

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Oldenzaal e.o.