Volledig scherm
De nieuwe huisstijl van Proef Eet © VHSE

Proef Eet Enschede krijgt businessborrel en nieuwe huisstijl

ENSCHEDE - Proef Eet in Enschede moet volgens de organisatie uitgroeien tot een evenement met aanzien en allure, kort gezegd 'the place to be' voor horecaondernemers. Reden dat het culinaire festijn dit jaar een nieuwe huisstijl krijgt en start met een Vrijdag Middag Business Borrel.

De borrel vindt plaats op vrijdag 2 september, de eerste dag van het driedaagse evenement. De borrel moet eraan bijdragen dat Proef Eet een jaarlijks thuiskomen wordt voor bedrijven die willen netwerken.

Enschede FM sprak met Sandra Melief, eventmanager van Proef Eet Enschede. Beluister het fragment hier.

Ambachtelijk en experimenteel
Ook de huisstijl is nieuw. Met een strakke website en frisse flyers wil organisator Vereniging Horeca Stad Enschede (VHSE) de kernwoorden ambachtelijk en experimenteel uitstralen. Voor het ontwerp, de website en marketing werkt de vereniging samen met Hesitate, Trendwerk en GoalGorilla. Ook Enschede Promotie is weer als partner verbonden aan Proef Eet.

poll

Hengelo krimpt het sterkst van deze regio

Hengelo krimpt het sterkst van deze regio

  • Houden zo, het wordt er heerlijk rustig van in de stad (25%)
  • Er zijn in Twente nou eenmaal mooiere plekken om te wonen (56%)
  • Met de Enschedese woningprijzen is dat volgend jaar weer anders (19%)
346 stemmen