Karin Goldschmidt, directeur van de HEMA Oldenzaal.
Volledig scherm
PREMIUM
Karin Goldschmidt, directeur van de HEMA Oldenzaal. © Robin Hilberink

Hema Oldenzaal heeft na 40 jaar geen magazijn meer nodig waar extra sokken zijn opgeslagen

OLDENZAAL - Wat een historisch jaar had moeten worden, werd een jaar met een zwart randje voor de 40-jarige Hema Oldenzaal. Het coronavirus, en zeker de angst daarvoor bij de klanten, bedierf alle pret. Nu er versoepelingen aan zitten te komen, hoopt directeur Karin Goldschmidt heel snel meer dan 48 bezoekers in haar totaal vernieuwde zaak te kunnen verwelkomen.   

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

Oldenzaal e.o.