Door de N342 rechtstreeks aan te sluiten op de Oliemolenstraat zou de forse verkeersdruk op de Thorbeckestraat kunnen worden verminderd. Daarvoor moet dan wel het bestaande viaduct worden gesloopt.
Volledig scherm
PREMIUM
Door de N342 rechtstreeks aan te sluiten op de Oliemolenstraat zou de forse verkeersdruk op de Thorbeckestraat kunnen worden verminderd. Daarvoor moet dan wel het bestaande viaduct worden gesloopt. © Carlo ter Ellen DTCT

Sloop viaduct in N342 en gelijkvloerse kruising met Oliemolenstraat? Oldenzaal onderzoekt het

OLDENZAAL - Het viaduct in de N342 dat plaatsmaakt voor een gelijkvloerse kruising met de Oliemolenstraat. En een maximumsnelheid van 30 in plaats van 50 km/uur op steeds meer gebiedsontsluitingswegen. Twee van de opvallendste ambities uit het nieuwe Mobiliteitsplan. 

  1. Ouders houden gehandicapte zoon in beweging via stichting
    Play

    Ouders houden gehandicap­te zoon in beweging via stichting

  2. Groep-Van Haga: we moeten terug naar het oude normaal
    Play

    Groep-Van Haga: we moeten terug naar het oude normaal

Oldenzaal e.o.