Contact opnemen
met Klantenservice

De Klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur. Wist u dat we per 1 oktober ook open zijn tot 21:00?

Contact met de Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie.

Telefonisch

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Bezorgservice via 088 - 056 1570. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw abonnement kunt u makkelijk online doorgeven via Mijn abonnement. Heeft u een andere vraag bekijk dan onze veel gestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-0561575
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30- 21.00 uur.*

* De Klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur.

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088-0561575

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden