Contact opnemen
met Klantenservice

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. Uw e-mail wordt binnen circa 2-5 werkdagen beantwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: jpg jpeg png pdf.

Ons postadres

Schrijft u liever een brief naar de Klantenservice? Stuur deze dan naar:

Tubantia
t.a.v. afdeling Klantenservice
o.v.v. vraag/opmerking
Postbus 90
5680 AB Best

Stuur een brief via de post

Uw brief wordt binnen 10 werkdagen beantwoord

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Voor meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie. 

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze bezorgservice via 088 - 0561 570. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

Bel met de Bezorgservice

U wordt gemiddeld binnen 1 minuut geholpen door onze computer met spraakherkenning.

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Op dit moment zijn onze medewerkers niet altijd goed bereikbaar. Ons excuus hiervoor.

Wijzigingen in uw gegevens of uw rekeningnummer kunt u eenvoudig invoeren via Mijn abonnement. Uw abonnement herroepen, stopzetten of wijzigen is mogelijk via opzeggen.

Informatie over digitale producten kunt u ook vinden via deze website.

Staat uw vraag niet bij veelgestelde vragen en heeft u toch nog hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088 – 013 9970
Maandag tot en met vrijdag van 08.30-17.00 uur.

Bel met de Klantenservice

U wordt gemiddeld binnen 5-10 minuten geholpen.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden