Tubantia Inloggen

> Tubantia, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

 

> De acceptgiro verdwijnt per 1 maart. Betaalt u per acceptgiro? Stap over naar automatische incasso. Lees hier verder.

Ik zoek

U kunt Tubantia op verschillende manieren digitaal lezen. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met het e-mailadres en uw wachtwoord van uw Tubantia account.

Inloggen op de website
Op tubantia.nl kunt u inloggen door rechtsboven op het inlog-icoon te tikken. U kunt ook direct inloggen via deze link.

Inloggen in de Tubantia app
In de Gelderlander app logt u in door eerst op 'menu' te tikken en daarna linksboven op het inlog-icoon. U kunt ook direct inloggen via deze link.


Inloggen in de Digitale krant 
In de Digitale krant logt u in door in het menu op 'aanmelden' te tikken.

Hier vindt u informatie over al onze digitale producten.

Logt u voor de eerste keer in?
Activeer dan eerst uw account via de afzonderlijke mail die we u hiervoor hebben gestuurd.

Heeft u een andere vraag over inloggen?
Bekijk dan onderstaande lijst met veelgestelde vragen over 'Mijn account'.

inloggen account wachtwoord digitaal online

Veelgestelde vragen

Ga naar Log in of maak uw account aan, vul uw e-mailadres in en klik op 'Ga verder'. Zo kunnen we nagaan of u al een account heeft.

  • Wanneer blijkt dat u al een account heeft, dan kunt u vervolgens uw wachtwoord invullen of op 'Wachtwoord vergeten' klikken.
  • Wanneer blijkt dat u nog geen account heeft, dan kunt u direct een account aanmaken. Het enige wat u hiervoor nog moet doen is een wachtwoord kiezen.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een account aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van Tubantia. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Maak een account aan zodat u kunt inloggen. Ga vervolgens bovenin via het menu naar 'abonnementen' en koppel uw abonnement.

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Log in en ga naar mijnomgeving.tubantia.nl/abonnementen/koppelen. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.
Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?
Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een account met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw account.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar wachtwoord vergeten. Na het invullen van uw e-mailadres ontvangt u een 6-cijferige verificatiecode per e-mail. U dient deze code binnen 15 minuten te gebruiken en kunt na het invullen ervan een nieuw wachtwoord instellen. Is de verificatiecode verlopen? U kunt dan direct een nieuwe aanvragen.  

 

Het is ook mogelijk om in te loggen met een eenmalige 6-cijferige code i.p.v. wachtwoord. Deze mogelijkheid vindt u onderaan de pagina bij wachtwoord vergeten. Deze code dient u ook binnen 15 minuten te gebruiken.

Ga naar uw profiel, navigeer in het menu naar 'accountgegevens' en wijzig het wachtwoord.

Als u nog niet bent ingelogd, dient u dat eerst te doen. Ga hiervoor naar mijnomgeving.tubantia.nl. Nadat u bent ingelogd klikt u in het servicemenu rechts op 'Accountgegevens wijzigen? Klik hier'. Hier kunt u uw mailadres, wachtwoord en persoonlijke gegevens aanpassen.

 

Bent u wel ingelogd? Dan kunt u hier uw abonnement direct koppelen.

U kunt met uw account op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.

Een abonnement kan slechts aan 1 account gekoppeld worden. 

U kunt zich aanmelden voor onze verschillende nieuwsbrieven via tubantia.nl/nieuwsbrieven.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

Ga in de app naar 'Menu'en tik op de instellingenknop (het tandwieltje rechtsboven). Selecteer vervolgens welk type pushberichten (notificaties) u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

Tubantia is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account.
Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.