Foto ter illustratie.
Volledig scherm
Foto ter illustratie. © Tim Douglas via Pexels

Werkplezier hard nodig in horeca: ‘Niet fijn als chagrijnige 16-jarige de koffie brengt’

Mensen enthousiast krijgen om (weer) in de horeca te komen werken is nog niet zo makkelijk. Dat laten de nog steeds grote personeelstekorten wel zien. De hoge werkdruk neemt behoorlijk wat werkplezier weg. Maar meer plezier is juist nodig om de sector aantrekkelijker te maken, zeggen experts.

0 reacties

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.