Volledig scherm
PREMIUM
Graham Harris, de nieuwe CEO van Wehkamp, gaf de eerste acht maanden geen interviews: ,,Mijn prioriteit lag ergens anders, bij Wehkamp.” © Foto Frans Paalman

Britse CEO Graham Harris maakt Wehkamp ‘meer Nederlands’

Graham Harris is sinds acht maanden de nieuwe, Britse CEO van ‘het online warenhuis voor gezinnen’ Wehkamp. En hij moet gelijk dealen met onlinereuzen  Amazon en Bol.com, die volgens marketingexperts volgend jaar de Nederlandse kledingmarkt gaan bestormen. Hoe overleeft het Zwolse Wehkamp?  Nou, gewoon door ‘meer Nederlands’ te worden.  

Stoelen, banken en sofa's zweven diagonaal door jouw woonkamer en maken nog even een pirouetje voor jij beslist waar die precies zijn plek mag innemen. Als je wilt, kun je er zelf op gaan zitten in de kleding die je net een digitaal Wehkamp-deurtje verderop hebt gekocht en waarmee je volgens een video-review beslist een goede aanschaf hebt gedaan. Het Zwolse online warenhuis belooft ‘een ultieme shopervaring’.